Type Here to Get Search Results !

Bottom Ad

Τέμπη: Αυτό είναι το βαγόνι του δυστυχήματος που είχε μυστηριωδώς χαθεί και βρέθηκε στο Κουλούρι Λάρισας

 


Πάνω σε φορτηγό και χωρίς να έχει αλλοιωθεί ή καταστραφεί από εξωγενείς παράγοντες ήταν το βαγόνι της εμπορικής αμαξοστοιχίας από την τραγωδία των Τεμπών, το οποίο μεταφέρθηκε νωρίς το πρωί της Παρασκευής από το Καλοχώρι, στο Κουλούρι Λάρισας.

Πρόκειται για το 4ο βαγόνι της εμπορικής αμαξοστοιχίας το οποίο τη μοιραία νύκτα της 28ης Φεβρουαρίου μετέφερε ζωοτροφές. Σε αντίθεση με τα πρώτα τρία βαγόνια που παρέμειναν στο Κουλούρι, το συγκεκριμένο επέστρεψε με πρωτοβουλία του ιδιοκτήτη στο Καλοχώρι, ο οποίος χρησιμοποίησε φορτηγό ώστε να το μεταφέρει.

449331194 697237525864385 3240526823476058045 n

Πολύ σημαντική εξέλιξη για τους συγγενείς των θυμάτων των Τεμπών αποτελεί το γεγονός ότι ήταν πάνω σε φορτηγό, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε νέα στοιχεία – όπως άλλωστε ελπίζουν.

Σύμφωνα με αρμόδιες πηγές είναι το μοναδικό βαγόνι που εκτινάχτηκε προς τα πίσω κατά τη διάρκεια της σύγκρουσης και μέχρι και σήμερα φυλάσσονταν σε ιδιωτική επιχείρηση, στο Καλοχώρι.

449055704 2004489493335145 303470197362538047 n

Οι συγγενείς από την πρώτη στιγμή είχαν γνωστοποιήσει την πρόθεσή τους να πραγματοποιηθεί εμπεριστατωμένος έλεγχος παρουσία ειδικού κλιμακίου, κάτι το οποίο ελήφθη σοβαρά από τις ανακριτικές Αρχές της Λάρισας. Και ο λόγος που χαρακτηρίζεται ως «σημαντικό πειστήριο» σχετίζεται με το γεγονός ότι και δεν έχουν καταστραφεί πολύτιμα στοιχεία από εξωγενείς παράγοντες.

Οι συγγενείς των θυμάτων εξηγούν στο ThessToday.gr ότι έχουν ζητήσει να οριστεί ειδικός μεταλλουργός, ώστε να ελέγξουν και να διαπιστώσουν την ταχύτητα με την οποία χτυπήθηκε αλλά και να εξετάσουν το ενδεχόμενο ύπαρξης σημαντικών στοιχείων που θα βοηθήσουν στα αίτια που προκάλεσαν τη φωτιά -και κατ’ επέκταση την έκρηξη- που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο 16 ανθρώπων, σύμφωνα με έκθεση εμπειρογνωμόνων.

449333964 871663234787662 7720454177055015551 n

Σημειώνεται ότι και τα υπόλοιπα βαγόνια της εμπορικής αμαξοστοιχίας είχαν μεταφερθεί στη Θεσσαλονίκη από τις πρώτες ημέρες, πλην των τριών πρώτων βαγονιών με τα ελάσματα, όπως και οι δύο μηχανές του τρένου, καθώς φυσικά και της επιβατικής αμαξοστοιχίας, που παραμένουν στο Κουλούρι.

448882228 1047184213638263 6071186379971006714 n

Πηγή: thesstoday.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια

Top Post Ad

Below Post Ad

Bottom Ad