Type Here to Get Search Results !

Bottom Ad

Νυχτερινό ρεύμα: Πώς θα κάψετε λιγότερο – Οι ώρες που σας συμφέρουν

 


Νυχτερινό ρεύμα: Το νυχτερινό ρεύμα χωρίζεται σε χειμερινό και θερινό (σαν την ώρα). Το θερινό νυχτερινό ρεύμα τίθεται σε ισχύ από την 1η Μαΐου έως και τις 31 Οκτωβρίου.

Το θερινό ωράριο για το νυχτερινό ρεύμα, υπενθυμίζεται, είναι συνεχές από τις 11 το βράδυ έως τις 07 το πρωί καθημερινά.

Όσοι έχουν νυχτερινό ρεύμα πληρώνουν λιγότερα χρήματα -αν φυσικά χρησιμοποιούν το ρεύμα τις ώρες που είναι ενεργοποιημένο το νυχτερινό

Δηλαδή, τη νύχτα η χρέωση της κιλοβατώρας είναι μικρότερη και την καθορίζουν οι πάροχοι ρεύματος.

Στην περίπτωση που επιθυμείτε μετρητή με χρονοχρέωση, μπορείτε να υποβάλετε την αίτησή σας, εφόσον ο λογαριασμός ηλεκτρικού ρεύματος εκδίδεται στο όνομά σας:

  • στην εφαρμογή εξυπηρέτησης apps.deddie.gr
  • τηλεφωνικά στο 800 400 4000
  • Η δαπάνη για την ενεργοποίηση της χρονοχρέωσης ανέρχεται σε 34,00 € συν ΦΠΑ.

Νυχτερινό ρεύμα: Πότε θα κόβεται στους κακοπληρωτές – Απίστευτη απόφαση

Σε δημόσια διαβούλευση βρίσκονται οι προτάσεις της Ρυθμιστικής Αρχής Αποβλήτων Υδάτων και Ενέργειας για τον «ενεργειακό τουρισμό» και τους καταναλωτές με απλήρωτους λογαριασμούς.

Οι προτάσεις αυτές στοχεύουν στη διαμόρφωση ενός νέου πλαισίου αλλαγής προμηθευτή – που αφενός θα διαφύλασσει το θεμελιώδες δικαίωμα του να αλλάζει πάροχο χωρίς περιορισμούς κι αφετέρου θα αποτρέπει την καταχρηστική άσκηση του εν λόγω δικαιώματος από στρατηγικούς κακοπληρωτές που συσσωρεύουν ανεξόφλητες οφειλές.

Σημειώνεται – πως σύμφωνα με ανακοίνωση του ΥΠΕΝ τον Νοέμβρη του 2023 – ως στρατηγικός κακοπληρωτής νοείται «ο καταναλωτής που έχει προβεί σε συστηματική αλλαγή τουλάχιστον δύο προμηθευτών εντός πενταετίας και με αρχή την 1η.1.2020, χωρίς να αποπληρώσει ή να διακανονίσει τις οφειλές του».

Οι στρατηγικοί κακοπληρωτές δεν θα μπορούν να αλλάξουν προμηθευτή, χωρίς να αποπληρώσουν ή διακανονίσουν τις οφειλές τους στον τρέχοντα προμηθευτή, διεμήνυε τότε το υπουργείο.

Η προθεσμία εξόφλησης του λογαριασμού ξεκινά από την ημερομηνία αποστολής του και δεν μπορεί να είναι μικρότερη από 20 ημέρες για μικρούς πελάτες.

Ο προμηθευτής ή οι εξουσιοδοτημένοι συνεργάτες του δύνανται να επικοινωνούν με τον πελάτη μετά τη λήξη της οριζόμενης προθεσμίας υπενθυμίζοντας του την οφειλή και προσφέροντας του τη δυνατότητα εξόφλησης του λογαριασμού σε – τουλάχιστον έξι – δόσεις.

Αν παρέλθει άπρακτη και η δεύτερη κατά σειρά προθεσμία εξόφλησης, ο προμηθευτής οφείλει να επικοινωνήσει με τον πελάτη εντός δέκα ημερών για να του προσφέρει πρόταση διακανονισμού οφειλής σε δόσεις.

Στην περίπτωση κατά την οποία ο πελάτης δεν δεχτεί τον διακανονισμό, ο προμηθευτής υποβάλει εντολή επισήμανσης του πελάτη ως υπερήμερου στο πληροφοριακό σύστημα του αρμόδιου Διαχειριστή. Παράλληλα, ενημερώνει γραπτώς τον πελάτη σχετικά τη διαδικασία.

Στην περίπτωση κατά την οποία ο πελάτης έχει επισημανθεί ως υπερήμερος και πληρώσει ή διακανονίσει την οφειλή του, ο προμηθευτής υποβάλει εντολή άρσης της επισήμανσης του πελάτη ως υπερήμερου. Η εντολή άρσης της επισήμανσης του πελάτη ως υπερήμερου υποβάλλεται στον αρμόδιο Διαχειριστή την ημέρα πληρωμής ή διακανονισμού της οφειλής και εκτελείται εντός της ίδιας ημέρας.

Στην περίπτωση κατά την οποία ο προμηθευτής έχει υποβάλει εντολή επισήμανσης του πελάτη ως υπερήμερου στο πληροφοριακό σύστημα του αρμόδιου Διαχειριστή και ο πελάτης δεν εξοφλήσει ή δεν διακανονίσει την οφειλή εντός 20 ημερών, ο πάροχος δύναται να υποβάλει στον αρμόδιο Διαχειριστή εντολή απενεργοποίησης μετρητή φορτίου λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών αφού προηγουμένους έχει ενημερώσει γραπτώς τον πελάτη.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια

Top Post Ad

Below Post Ad

Bottom Ad