Με αύξηση εκθετών και εξωστρέφειας ανοίγουν πύλες η 11η Artozyma στη Θεσσαλονίκη και η 36η Athens International Jewellery Show στην Αθήνα
Ενισχυμένες σε εκθέτες και σε εξωστρέφεια ανοίγουν πύλες σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα οι Εκθέσεις 11η Artozyma στις 24 Φεβρουαρίου και 36η Athens International Jewellery Show στις 23 Φεβρουαρίου αντίστοιχα.
Η μεν Artozyma, σύμφωνα με τα στοιχεία που γνωστοποίησαν ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-Helexpo Α.Ε., Τάσος Τζήκας και Κυριάκος Ποζρικίδης, σε συνέντευξη τύπου νωρίτερα σήμερα, έχει 206 εκθέτες (άμεσους και έμμεσους), εκ των οποίων οι άμεσοι από οκτώ χώρες και συνοδεύεται από πρόγραμμα ξένων hosted buyers από δώδεκα χώρες και το 6ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ψωμιού, bakery και pastry labs και άλλες “νόστιμες” παράλληλες εκδηλώσεις. Η Artozyma που σημειωτέον φέτος “αποσπάστηκε” και “αυτονομήθηκε” από την Detrop λόγω της δυναμικής του κλάδου καταγράφει αύξηση εκθετηρίων χώρων 44% και άμεσων εκθετών 46% σε σύγκριση με την διοργάνωση του 2022.
Από το βήμα της συνέντευξης τύπου, ο πρόεδρος της Συντεχνίας Ζαχαροπλαστών Θεσσαλονίκης και Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκή Συνομοσπονδίας Ζαχαροπλαστικών και Αρτοποιητικών Ομοσπονδιών, Μάριος Παπαδόπουλος, έθεσε επί τάπητος εκ νέου το θέμα-ανάγκη μείωσης του ΦΠΑ στους κλάδους αρτοποιΐας και ζαχαροπλαστικής στη χώρα μας, επικαλούμενος ανάλογα παραδείγματα από τη Γαλλία, την Ισπανία, τη Βουλγαρία κ.ο.κ., ενώ η πρόεδρος του Σωματείου Αρτοποιών Θεσσαλονίκης “Ο Προφήτης Ηλίας”, Έλσα Κουκουμέρια, ανέφερε ότι υπάρχει ανάπτυξη στον κλάδο παρά τα προβλήματα.
Ο κλάδος, όπως ανέφερε, έχει πετύχει μέσω προγράμματος της Ομοσπονδίας Αρτοποιών να έχει σταθερή τιμή ηλεκτρικής ενέργειας 15 λεπτά η κιλοβατώρα, η οποία είναι μεν πολύ μεγαλύτερη από τα 6-8 λεπτά πριν την ενεργειακή κρίση αλλά σαφώς καλύτερη από τα 45-50 λεπτά που είχε φτάσει κάποια στιγμή λόγω της κρίσης και η οποία είναι σταθερή, με αποτέλεσμα ο κλάδος να μπορεί να αποφεύγει τις νέες αυξήσεις τιμών.
36η Athens International Jewellery Show
Στην 36η Athens International Jewellery Show (23-26 Φεβρουαρίου) στο Metropolitan Expo στην Αθήνα συμμετέχουν 370 εκθέτες (άμεσοι και έμμεσοι), εκ των οποίων οι 240 είναι άμεσοι και προέρχονται από την Ελλάδα, την Ιταλία, την Κύπρο, την Τουρκία, την Ινδία, τη Γερμανία, το Βέλγιο και την Εσθονία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πλαίσιο της Έκθεσης θα προβληθεί η κινηματογραφική ταινία μικρού μήκους (σ.σ. διάρκειας εννέα λεπτών) για το ελληνικό κόσμημα και την ιστορία του με τίτλο “Love in the Making”, που γυρίστηκε με πρωτοβουλία της ΠΟΒΑΚΩ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Βιοτεχνών Αργυροχρυσοχόων Κοσμηματοπωλών Ωρολογοπωλών) για την προβολή του ελληνικού κοσμήματος ανά την υφήλιο.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΠΟΑΒΚΩ και του Συλλόγου Κοσμηματοπωλών Θεσσαλονίκης (ΣΚΩΘ), Πέτρο Καλπακίδη, ο κλάδος πρέπει να δώσει έμφαση στο design, που αποτελεί όπως τόνισε το συγκριτικό πλεονέκτημα της ελληνικής αργυροχρυσοχοΐας, ενώ ζήτησε επίσης παράταση στην εφαρμογή του μέτρου της υποχρεωτικής χρήσης τερματικών POS.
Η Έκθεση φιλοξενεί για τρίτη συνεχή χρονιά το Design Section με συμμετοχές Ελλήνων σχεδιαστών, με στόχο την ανάδειξη της ελληνικής σχεδιαστικής δυναμικής του κλάδου και εκδηλώσεις γεμολογίας κ.α.
Πηγή: naftemporiki.gr
Δημοσίευση σχολίου
0 Σχόλια